Інтернет магазин жіночої білизни Chulochki.com.ua
Кошик
0

Панчохи:Трансформація від СРСР до сьогодні.

Панчохи:Трансформація від СРСР до сьогодні.

  Панчохи - це красива витончена деталь жіночого гардеробу. Зараз деякі жінки ставляться до них з побоюванням, так як сучасна форма моделей протилежна стійким радянським стереотипам, а також, через невмілих вульгарних дам, активно виставляючих їх напоказ в самих невідповідних місцях. Але мало хто пам'ятає, що і за радянських часів жіночі панчішки були популярним і бажаним аксесуаром. Такими бажаними для радянських жінок товарами були фільдеперсові закордонні панчішки (fil de perse - персидська нитка) - тонкі з красивим шовковим блиском. Дами того часу ганялися за ними, а оскільки радянські фабрики випускали зовсім інші по дизайну панчохи, то саме ці фільдеперсові були у величезному дефіциті. Серед жінок навіть з'явилася мода малювати жирним хімічним олівцем на ніжці лінії, що імітують фігурні шви панчіх, адже самі панчішки з такого матеріалу були настільки легкими, що на нозі виділялися тільки окремі їх елементи. Навіть знаменита модниця Ліля Брик замовляла такі панчохи Маяковському, коли той їхав за кордон.

Що стосується саме радянської моди, то з 1922 року всі колекції жіночих панчіх мали одну спільну рису: мінімум дизайну, максимум міцності і комфорту. Панчохи позиціонувалися не як елемент неповторного жіночого образу, а як необхідне тепле і практичне рішення для захисту ніг від холоду або, навпаки, від впливу ультрафіолетових променів. Найвідоміша фабрика, що випускає панчішки за радянських часів - «Червона самаритянка».

Альтернативною даного типу товару були тільки стандартні звичні білі шкарпетки, а в радянському виробництві вони виглядали навіть більш жіночно і елегантно, ніж панчохи.

Після появи в 50-х роках 20 ст. капронових панчіх в Радянському Союзі навіть стали випускати плакати, що рекламують їх дамам. Але Ви можете на прикладі переконатися, що реклама СРСР значно відрізнялася від, наприклад, реклами панчішок відомого бренду Dior. Як ми бачимо, на радянському плакаті, дівчина демонструє панчохи не на своїх ніжках, а тримає їх в руках, концентруючи увагу не на красі і дизайні, а на їх міцності і привабливості як товару, а не як елегантно підкреслює жіночу ніжку ця річ. В одній радянській статті навіть розкритикували ажурні панчохи іноземного виробництва. Активно пропагувалося те, що «радянське значить якісне», а гігієнічність пропонували замість сексуальності.

Зараз панчохи значно трансформувалися, як в дизайні, так і в їх призначенні. Це - ніжні легкі речі з шовку, лайкри, бавовни або латексу. Їх виробники подбали про красу і естетичність. З їх допомогою дівчина може підкреслити свою сексуальність і привабливість, головне носити їх так, щоб це не виглядало вульгарно і без смаку. Вони не повинні виглядати з-під спідниці або плаття, а також важлива їх відповідність колірній гамі одягу, наприклад, вони не повинні бути темніше верхнього одягу або кольору шкіри. Сучасні дизайнерські рішення створюють велику різноманітність пошиття моделей. Це і красиві мереживні гумки, і фігурні візерунки, і ефектні блискучі стрази.

На думку Зигмунда Фрейда,чоловіки люблять в жіночому образі три речі: панчохи, нижню білизну і туфлі на підборах. Так це чи ні, не доведено, але Ви самі можете переконатися в магнетичному ефекті ніжок, обрамлених красивими мереживними панчохами. Як бачите, їх використовували і за радянських часів, тільки сьогодні виробники прикрасили панчохи красивими деталями, здатними зробити для них найкрасивішу оправу, як для дорогого і багатогранного алмазу!

25.06.2018
0
1867